A Gwendoline titkai

A régi, patinás Gwendoline Kollégium bizony sok titkot rejt. Volt is mit összegyűjtsön ez alatt a több, mint 100 év alatt. De vajon, hogy dolgozza fel a mai korok ifjai ezt a helyet, s hogyan tudnak az iskola szabályaihoz alkalmazkodva nevelkedni!?

Friss topikok

  • Lilcsicsi: Ajjaj...Nagyon úgy tűnik, hogy még Edina felhívásai voltak elegedndőek :'( (2012.01.04. 15:16) 8. Fejezet - Semmi sincs rendben!
  • Lilcsicsi: @edina33: Köszönöm a véleményed, és a levelet :) A történetet is már írom tovább, s hamarosan meg ... (2011.08.31. 18:29) 1. fejezet - Tervek
  • Lilcsicsi: Örülök hogy tetszik, remélem továbbra is érdekelni fog! Nem sokára jönnek további fejezetek is, tü... (2011.08.14. 20:25) 3. fejezet - Kinek a micsodája?

Linkblog

 

A nő nagy köröket rótt le a szobában mire újra lemert nézni a fotelra. Oda, ahol most egy 14 év körüli, hosszú, szőke hajú kamaszlány üldögélt. Látszott rajta, hogy nem érti mire ez a nagy felhajtás, de valahogy nem mert megszólalni. A nő aki eddig haragos tekintettel mérte a lányt, felvont szemöldökkel kérdezte: 

 - Mégis mit jelentsen ez Fanni? Mit jelentsen az, hogy én ma, amikor lenne egy csöpke szabadidőm, a zsúfolt munkaidőm közbe, egy érdekes telefonra válaszolok, amit hadd mondjam, nem is értek igazán.  - itt abbahagyta egy időre monológját, de amikor látta, hogy a üldögélő alak bambán mered vissza rá, újra folytatta: 

 - ... Egy telefont, ami tudod Fanni kitől jött?  - kérdezte. A lány megvonta a vállát,s megingatta a fejét.  - Az igazgatónőtől. Ne nézz rám így, rendben? Tudom, hogy épp olyan jól tudsz a dologról, mint én. Oké?  - Förmedt rá megint Fannira. 

A karosszékben ülő kis alak, akit mint kiderült Fanninak hívtak lesütötte szemét, s cipőjét bámulta, s a letöredező lakkot vizsgálgatta a körmein. 

A nő megállt előtte, mire Fanni félénken felnézett, s leengedte a lábát. 

 - Anya. Tulajdonképpen még mindig nem értem mire ez a felhajtás. Zsolt, Era és Ádám éppen tilosban jártak, amikor én arra ballagtam,s ők megkértek rá, hogy ne szóljak semmit. Mivel nem akartam bunkó lenni, mert te mindig ezt mondod nekem, hallgattam. Erre most így bepukkant a diri. Tehetek én erről?  

A nő megvonta a szemöldökét, majd nagyot sóhajtott: 

 - Ó Istenem mond meg hogy lehetett ez! Hogy vetemedhetett erre az én lányom! Hogy vetemedhetett ilyen csínyre Lady Gréta Gwendoline leszármazottja. Ó, mond... 

Erre Fanni felkapta a fejét: 

 - Kinek a micsodája? 

 

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://agwendolinetitkai.blog.hu/api/trackback/id/tr923008969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lilcsicsi 2011.06.28. 22:03:22

Sziasztok! Mondjatok véleményt a sztoriról!

edina33 2011.08.11. 14:18:07

Nekem nagyon tetszik.Még csak ezt a 3.fejezetet olvastam de tudom,hogy a többi is jó lesz.:)

Lilcsicsi 2011.08.14. 20:25:47

Örülök hogy tetszik, remélem továbbra is érdekelni fog! Nem sokára jönnek további fejezetek is, türelem :)
süti beállítások módosítása